La innbygger få oversikt over egen eiendomsinformasjon

Får du ofte spørsmålene: Hva betaler jeg i eiendomsgebyr? Når var siste feiing? Hva er gårds- og bruksnummeret mitt?

Da kan hverdagen din straks bli litt enklere! 

Nå har du muligheten til å servere informasjon om eiendommer direkte til innbyggerne på et gullfat. Et skinnende rent ett, faktisk. 

For innbyggerne betyr det at de kan løse sine oppgaver enklere og raskere. For deg betyr det store besparelser i tid og arbeid, og ikke minst at du etter alle odds vil få terningkast seks fra de som benytter tjenesten din.

Det kaller vi en vinn-vinn situasjon!

Toveis-kommunikasjon og selvbetjening

Med eiendomstjenesten gir du innbyggerne tilgang til sin egen eiendomsinformasjon. I dagens arbeidshverdag, der tiden aldri helt strekker til, er denne tjenesten gull verdt!

Tjenesten er døgnåpen, og innbyggerne finner enkelt frem til det de trenger.

Du kan blant annet gi innbyggerne data fra disse områdene:

  • Eiendomsinformasjon
  • Eiendomsskatt
  • Gebyrer
  • Renovasjon
  • Feiing og tilsyn
  • Brannforebygging
  • Vann og avløp

På utviklingsblokken finner du også tjenester som gjør at innbygger kan bytte søppeldunk selv, eller kommunisere direkte med feieren om funn på huset. 

En helt genial tjeneste, med andre ord.

Oversikt over "mine eiendommer" på Engeviken kommune sine nettsider - Klikk for stort bilde

Test tjenesten som en innbygger

Rykende fersk informasjon

All data hentes direkte fra "Min Eiendom" i fagsystemet, når innbygger laster opp siden. Dataen hentes altså rett fra kilden hver eneste gang, og sikrer med det at informasjonen som vises alltid er oppdatert og reelt:

Skjermbilde av oversikt under "Vannmåler" på Min Side - Klikk for stort bilde

Vil du vite mer om tjenesten? 

Test tjenesten som en innbygger

… eller ta kontakt med Herman, så hjelper han deg gjerne! 

Profilbilde Herman