Hard konkurranse og viktige kunder
Conrad og ACOS møter tøff konkurranse fra større og mer rutinerte selskaper, og det må kjempes hardt for tilværelsen. Med ny teknologi og utallige arbeidstimer, utvikler ACOS fagsystemer som dekker alle krav og behov hos kundene. Likevel er det ikke nok. Til tross for at kundene liker dette nytenkende ACOS, velger de fleste likevel tryggheten ved å kjøpe fra de større leverandørene.
Men Conrad gir ikke opp!
Han vet at ACOS har unike løsninger som skiller seg ut i markedet, og stadig flere ser hva ACOS sine kunder får til i praksis. Små organisasjoner tilbyr døgnåpne selvbetjeningsløsninger, fullintegrert med saksbehandlingssystem, noe de store organisasjonene enda ikke er i nærheten av å kunne tilby. Når kalenderen viser 2000-tallet vokser ACOS raskere enn noen gang, og de hardtarbeidende og målbevisste ansatte leverer stadig bedre resultater. Dette skjer samtidig som mange IT-selskaper nå sliter som følger av at .com-boblen sprekker.
I markedet skiller ACOS seg ut ved å være en svært smidig og fleksibel leverandør, og med en fagkunnskap og oppmerksomhet mot kundene som blir bedre og bedre mottatt. De gode referansene kommer og den positive omtalen gjør seg gjeldende stadig oftere.