Noen av våre kunder - ACOS AS
 
 

Knakk koden for effektive arbeidsprosesser

«Etter å ha tatt i bruk Interact Flow har vi effektivisert prosesser internt, slik at vi kan bruke mer tid på innbyggerne. De har også stor glede av vår digitalisering, med at hverdagen deres blir enklere». Dette forteller en blid Sigrid Skjelstad fra Værnesregionen.


En enklere hverdag med helautomatisk skjema

Bor du i Kinn kommune og skal søke om å sette inn en ny pipe, rehabilitering av pipe, eller en ferdigattest når arbeidet er ferdig? Da kan du juble - for svaret på søknaden får du bare minutter etter den er sendt inn. 


Tut og kjør med nye nettsider

I januar 2021 rullet Agder kollektivtrafikk ut nye nettsider, og Roald og teamet kan klappe seg på skulderen. Nye, flotte og funksjonelle nettsider kan nå nytes av reisende i Agder.


Rekordrask innføring av WebSak under koronapandemien. Er det mulig?

Klart det! I hvert fall om du er en av de hardtarbeidende nordlendingene fra Balsfjord kommune.

Nettsider skreddersydd for innbyggerne

Med mål om å bli det digitale førstevalget for innbyggerne, siktet Ålesund kommune høyt for de nye nettsidene. Det var viktig for kommunen å tilrettelegge slik at brukerne får løst de oppgavene de kommer for. Alt dette ble mulig med en publiseringsløsning fra ACOS.


Endelig fullelektronisk saksbehandling!

Velferdsetaten i Oslo kommune (VEL) har lenge hatt et sterkt ønske om å jobbe fullelektronisk, og med WebSak kunne de endelig tråkke over målstreken. ACOS imponerte VEL i prosjektperioden, og nå deler etaten nøkkelen til en suksessfull innføring.


Brukervennlige nettsider med sømløse integrasjoner

Ønskelisten var lang da Kinn kommune gikk til anskaffelse av nye nettsider. Drømmen om sømløse integrasjoner med videreutviklingsmuligheter sto høyt, sammen med målet om å kommunisere godt med innbyggerne.   


Hvis du tør å tenke nytt, kan det gi mange gevinster

Det kan Elverum kommune bekrefte. Ved å digitalisere skjema på nettsiden har de opplevd en enorm suksess til glede for både ansatte og innbyggere.


Dobbel suksess for nabokommunene

...med felles innføring av WebSak! Både Salangen og Lavangen kommune visste at tiden var moden for en ny sak- og arkivløsning. Men hvorfor gjøre alene, det man kan gjøre sammen?

Molde kommune reduserte 90% av innkommende koronatelefoner

FHI anbefalte sommeren 2020 at alle som er syke med luftveissymptomer, bør teste seg, også hvis det kun var milde symptomer. Endringen skapte lange telefonkøer hos kommunene med innbyggere som ønsket å teste seg.

Slik sparte Larvik kommune 170 dagsverk med kun én flyt!

Gevinstene lot ikke vente på seg da Larvik kommune gikk fra manuell til automatisk behandling av dokumentene sine. Men hvordan klarte de å digitalisere en prosess som tidligere hadde krevd store mengder med tid og ressurser? 


Sparer 500 timer i året med en enkelt tjeneste

Kristiansund kommune får i snitt 3 000 henvendelser i året på telefon og e-post fra innbyggere som ønsker betalingsutsettelse på fakturaer fra kommunen. Å behandle disse manuelt er tidkrevende. Eller, mer korrekt: Det var tidkrevende. Kristiansund fant nemlig en løsning: Min side fra ACOS.