Bli bedre kjent med ACOS kundeportal - ACOS AS
 
 

Program

Bli bedre kjent med ACOS kundeportal

En guide til innholdet på vår kundeportal, innmelding av saker og søk etter dokumentasjon. Hvordan kan du finne hjelp til problemstillinger du lurer på, og bidra til en raskest mulig behandling av sakene dine?

Mandag 30. november kl: 08:45 - 09:15

Finn frem på ACOS Kundeportal
Hvor finner du nyheter, svar på ofte stilte spørsmål, melder inn sak, oversikt over sakene dine og vårt nettsamfunn?

Innmelding av sak
Vi går gjennom innmelding av saker og gir tips til hva du kan gjøre for å få raskest mulig hjelp med programvaren og ved brukerproblem.

Hva inneholder en godt dokumentert sak?

Slik kan du bidra til ACOS kundeportal
Hvordan kan du gi oss tilbakemeldinger, følge artikler og driftsmeldinger og stemme på endringsønsker.

 

Meld deg på FAGuken

Hanne Therese og Henriette

Hanne Therese er leder for supportavdelingen i ACOS og Henriette jobber som konsulent supportavdelingen. De har begge ansvar for ACOS sin kundeportal og har vært med å bygge opp den nye løsningen.