Kurset består av to deler som gir deg inspirasjon, tips og gode innspill på problemstillinger og utfordringer. Det er mulig å bare delta på del 1 av kurset, men vi anbefaler sterkt å delta på del 2 også for å få forståelsen av helheten i Interact.
Etter gjennomført kurs vil du kunne ta nye skritt i arbeidet med å digitalisere tjenestene i din organisasjon.
På GRUNNKURS DEL 1 lærer du dette:
Kursholder bygger opp et skjema fra bunnen av og forklarer underveis. Målet med opplæringen er at du skal kunne lage et enkelt skjema og publisere det. Når kurset er over, får du tilsendt skjemaet, og kan importere det i din egen Interact-klient og se på det der. Kursholder går gjennom følgende temaer:
- De viktigste spørsmålstypene, blant annet tekstbokser, radioknapper, sjekkbokser og nedtrekkslister etc.
- Sporvalg: vis frem bare de spørsmålene som er relevante for brukeren.
- Kvitteringstekster.
- Publisering av skjema.
På GRUNNKURS DEL 2 lærer du dette:
Kursholder går gjennom avlevering og ulike innstillinger i Interact som det er nyttig å kjenne til.
- Avlevering - til arkiv, Excel og e-post.
- Innstillinger - pålogging, lagring, tilpasse pdf med utfylt skjema, import/eksport av skjemaer, etc.
- Innsendte skjema og logger: informasjon du trenger dersom noe går galt.
- Lag din egen logikk – vi går gjennom noen enkle eksempler på scripting, dersom det er tid til det.
Bli med på kurs
Kurset gjennomføres i Teams.
Tidspunkt: kl. 9:00-11:00
Del 1: 14. mars 2023
Del 2: 15. mars 2023
Meld deg på
Del 1: 23. mai 2023
Del 2: 24. mai 2023
Meld deg på
Vi anbefaler at du deltar på begge kursdelene for best utbytte.